מוישי הולצברג חזר למקום בו נרצחו הוריו בהודו

    שלמה ריזל 1 Comment on מוישי הולצברג חזר למקום בו נרצחו הוריו בהודו

    9 שנים לאחר האירוע הטראגי בו איבד את הוריו, הנער מוישי הולצברג חזר היום לבית חבד במומבי שם שיכל את הוריו

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    9 שנים לאחר שחולץ על ידי המטפלת ההודית סנדרה, חזר היום לראשונה הילד מוישי הולצברג לבית חב"ד במומבאי שבהודו. מוישי, בנם של שלוחי חב"ד במקום הקדושים הרב גבי ורבקי הולצברג הי"ד, הגיע לביקור עם סביו וסבתותיו הרב נחמן וזוגתו הולצברג והרב שמעון וזוגתו רוזנברג, לאור הזמנתו של ראש הממשלה ההודי מודי. מחר הוא יגיע שוב לבית חב"ד והפעם מלווה בראש הממשלה בנימין נתניהו.

    את מוישי קיבלו במקום שלוחי חב"ד, ממלאי מקום הוריו ז"ל – הרב ישראל קוזלובסקי, רעייתו חיה וארבעת ילדיהם שיחיו.

    הם קיבלו את פניו של מוישי ואמרו: "אנחנו נרגשים מאוד. זו סגירת מעגל – כי מוישי חוזר לראשונה למקום שממנו יצא בזמן הפיגוע וטרם שב אליו; וזו גם פתיחת מעגל, כי הפעילות נמשכת והטרור לא יכל לה. מוישי הוא ההוכחה לניצחון".

    מוישי הולצברג, היה מופתע מכמות העיתונאים ההודים שגדשו את שדה התעופה ואת הכניסה לבית חב"ד. אחרי שסייר במבנה המפורסם כל-כך, שבו נרצחו הוריו, הוא שיחק עם ילדי משפחת קוזלובסקי.

    הרב קוזלובסקי אמר "אנחנו נרגשים מאוד. למעשה, מוישי – בנם של הקדושים גבי וריבקי הולצברג הי"ד – חוזר לראשונה למקום שממנו יצא בזמן הפיגוע ב-2008, וטרם שב אליו; מוישי גדל על הבניין הזה, על הבית חב"ד כאן ועכשיו הוא סוגר מעגל. זה מרגש מאוד וחיכינו הרבה לרגע המיוחד הזה".

    לדבריו, "אנחנו נמצאים בהכנות האחרונות, כולל מצד אנשי הביטחון המקומיים והישראלים לקראת ביקורו של נתניהו, אז נחשוף את תוכניות השיפוץ של המבנה והקמת מרכז המבקרים 'זכרון למען החיים'".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לך ביבי שלקחת את מוישי אלוקים אוהב אותך.